Callidus – ustanova za obrazovanje odraslih
Callidus je ustanova za obrazovanje odraslih osnovana 2009. godine u Zagrebu. Njihove edukacijske programe iz različitih obrazovnih područja provodi više od 30 vrhunskih edukacijskih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom u raznim područjima poslovanja. Programi obuhvaćaju sudjelovanje u grupnim radionicama, diskusije i konzultacije te samostalni rad od kuće putem učenja na daljinu. Brojnim programima obrazovanja pomažu i rješavaju problem nezaposlenosti, a ti programi obuhvaćaju područja menadžmenta, osobnog razvoja, marketinga, prodaje, turizma, gastronomije, financija, farmacije, poslovne ekonomije i građevine. Obrazovni programi prilagođeni su suradnji s industrijskim partnerima te se sastoje od 50% teorijske i 50% praktične nastave. Većinu programa Callidus – ustanove za obrazovanje odraslih je odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske te se provode prema Zakonu o obrazovanju odraslih. Ustanova svim polaznicima, nakon uspješno završene verificirane edukacije, osigurava Uvjerenje o usavršavanju i upis zvanja u radnu knjižicu.
Uspješnom realizacijom EU projekata ukupne vrijednosti preko 10 milijuna € aktivno prate svjetske trendove u obrazovanju i neprestano unaprjeđuju razvoj novih tehnologija, programa i struka. Kroz edukacije i projekte razvili su i ojačali vještine, sposobnosti, procese i resurse u području obrazovanja, usavršili stručnjake na tržištu rada, uspostavili obrazovnu infrastrukturu kroz primjenu mreže certificiranih mentora, obučili i usavršili mnoge zaposlenike različitih uspješnih kompanija i izgradili dugoročna partnerstva na tržištu rada. Jedno od takvih dugogodišnjih partnerstva imaju sa zavodom za strukovno obrazovanje BFI Burgenland – jednom od najvećih austrijskih institucija za strukovno obrazovanje.
Jedna od glavnih aktivnosti Callidusa je pomoći marginaliziranim osobama da ponovo pronađu posao i da se punopravno uključe u svakodnevni život u Hrvatskoj. Ustanova ima iskustva u provedbi kratkoročnih edukacija za nezaposlene i marginalizirane osobe, kreaciji digitalnih alata za učenje temeljenih na kurikulumu, razvoju obrazovnog sustava i tečajevima za strukovno obrazovanje nastavnika u Europi zajedno s tvrtkama i stručnim osobljem, izradi nastavnih planova i programa za poduzetnike i menadžere, primjeni metoda učenja u novo dizajniranim kurikulumima za strukovno obrazovanje i osposobljavanje, ali i mnogih drugih aktivnosti i programa.